Baltic Vista 2

72-420 Dziwnówek, 31 Wolności

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Baltic Vista 2 oferuje balkon oraz widok na ogród. Do dyspozycji Gości jest również ekspres do kawy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża w Dziwnówku – około 1,1 km. Obiekt usytuowany jest przy plaży i oferuje prywatną plażę oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono taras, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na morze. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Na terenie obiektu Baltic Vista 2 znajduje się plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dzika plaża w Radawce – 1,6 km, Wschodnia plaża w Dziwnowie – 2,8 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Heringsdorf, znajduje się 57 km od obiektu Baltic Vista 2.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Baltic Vista 2 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. When travelling with pets, please note that an extra charge of 30 PLN per pet, per night applies. Please note that a maximum of 2 pets is allowed. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, windsurfing, obiady na wynos, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, prywatna plaża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, lokalizacja przy samej plaży, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, plaża, dostęp za pomocą karty, monitoring wokół obiektu, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu