Beit Tolba

46617 Dahab, Asala Street , Infront Of G Mart House No 30

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Beit Tolba, położony w miejscowości Dahab, oferuje taras, bar oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono balkon lub patio, bezpłatne WiFi i telewizor z płaskim ekranem. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. Do dyspozycji Gości jest w pełni wyposażona prywatna łazienka z prysznicem i suszarką do włosów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Dahab Beach – 300 m. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Szarm el-Szejk, znajduje się 93 km od obiektu Beit Tolba. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, bar, całodobowa recepcja, taras, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, zamykane szafki, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu