Hayat Apartments

15555 Giza, المنطقة العمرانية الثانية

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hayat Apartments, położony w miejscowości 6th Of October (Miasto 6 października), oferuje dostęp do ogrodu z tarasem oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Piramidy w Gizie – 34 km, Wielki Sfinks – 35 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Do dyspozycji Gości jest część wypoczynkowa, kuchnia z doskonałym wyposażeniem, prywatna łazienka z bidetem, a także balkon z widokiem na ogród. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plac Tahrir – 40 km, Muzeum Egipskie w Kairze – 40 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sphinx International, znajduje się 35 km od obiektu Hayat Apartments.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości USD 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, płatne WiFi, całodobowa ochrona, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości