Youvala Serviced Apartment 2nd District
12563 Giza, Second District Magawra 6 6th Of October Building No.1445 Apartment No.2
12563 Giza, Second District Magawra 6 6th Of October Building No.1445 Apartment No.2
Obiekt YOUVALA Serviced Apartment 2nd District położony jest w miejscowości 6th Of October (Miasto 6 października) i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Piramidy w Gizie – 29 km, Wielki Sfinks – 30 km. Obiekt zapewnia obsługę pokoju. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plac Tahrir ( 35 km). Apartament znajduje się na parterze. Na miejscu zapewniono 2 sypialnie, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, mikrofalówką, pralką i płytą kuchenną. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Egipskie w Kairze – 36 km, Wieża Kairska – 36 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sphinx International, znajduje się 22 km od obiektu YOUVALA Serviced Apartment 2nd District. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu YOUVALA Serviced Apartment 2nd District o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, obsługa pokoju, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości