Aqua Maadi Degla Group

Kair, 1b Street 199

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Aqua Maadi Degla Group położony jest w miejscowości Kair i oferuje bezpłatne WiFi, taras oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Cytadela Kairska – 12 km, Meczet Mohameda Ali Pasha – 12 km. Obiekt oferuje widok na miasto i widok na góry. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Meczet Ibn Tulun ( 13 km). W apartamencie zapewniono 2 sypialnie, kuchnię z piekarnikiem i mikrofalówką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 2 łazienki z prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Aqua Maadi Degla Group oferuje wannę z hydromasażem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plac Tahrir – 14 km, Meczet Al-Azhar – 14 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kair, znajduje się 26 km od obiektu Aqua Maadi Degla Group.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do USD 100 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Please note that electricity usage is up to 50 EGP per day. Additional usage will be charged separately. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego