Renaissance Cairo Mirage City Hotel

*****

11757 Kair, Ring Road, Mirage City, P.o. Box 250, · New Cairo

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Renaissance Cairo Mirage City hotel is located in New Cairo district only a few minutes away from Cairo International Airport & en-route to New Administrative Capital. The hotel is the ideal choice for a business trip or staycation. The European inspired architecture graciously surrounds an impressive outdoor swimming pool & vibrant, fresh green gardens. The hotel restaurants include an Asian Restaurant, Pool bar, International Restaurant, Lobby Bar, Night Bar and lounge. The sum of the 332 accommodation spaces consists of spacious rooms & suites overlooking city & pool views. The modern-vibe interiors, contemporary amenities and an assortment of exciting dining options ensures every guest’s stay is comfortable and inviting. The hotel offers an event space with outdoor terrace, superb catering and event-planning services. The property is one of Cairo’s pet friendly hotels in the area. When you're ready to explore, let our Navigator’s assist you to visit the Great Pyramids of Giza, the Egyptian Museum or City Center Mall for a world-class shopping experience. Hotel is certified as a "Green Star Hotel" according to its level of environmental performance.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Kindly be informed that the credit card used to book a prepaid reservation must be presented at check-in. Kindly note that pet friendly rooms are closed during 25th of March, 2023 till 15th of April,2023. Therefore, we cannot host any pet during this period. Apologies for the inconvenience this may cause. Kindly be informed that we welcome pets in Renaissance Cairo Mirage City in Family rooms only, with an extra charge USD 25.00 all inclusive per night with a maximum two pets per stay and maximum of 7 KG. Meet & Assist is through passports control upon arrival for foreigners only according to the Egyptian Tourism Police Authority. Reservation is required 48 hours in advance. Cost per person is 25$. Guest may wait for other guests on the same flight till finishing the immigration formalities. Shuttle bus is available, reservation is required 48 hours in advance.

W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 5 USD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą US$30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, plac zabaw dla dzieci, karaoke, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, klub nocny / DJ, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (bezpłatny), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, fitness, basen dla dzieci, basen, transfer, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), łucznictwo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości