Hostal El Inca
Chugchilano, Vía Sigchos Quilotoa
Chugchilano, Vía Sigchos Quilotoa
Oferta obiektu Hostal El Inca położonego w miejscowości Chucchilán obejmuje ogród. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono patio. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się współdzielona łazienka. Z okien roztacza się widok na góry. Codziennie serwowane jest śniadanie kontynentalne, amerykańskie lub wegetariańskie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Quito Mariscal Sucre, znajduje się 157 km od obiektu Hostal El Inca.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, jazda konna, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, puby, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego