Habitaciones Privadas, Casa De Amber, Manta
Manta, Calle Universitaria 6
Manta, Calle Universitaria 6
Obiekt Habitaciones privadas, Casa de Amber, Manta oferuje zakwaterowanie w miejscowości Manta. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Barbasquillo ( 600 m), Plaża Playa Murciélago ( 1,9 km), Manta Harbour ( 3,9 km). Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Obiekt organizuje też płatny transfer lotniskowy. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. Niektóre pokoje mają również patio. Wszystkie pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i sejf. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Personel recepcji w obiekcie chętnie udzieli informacji na temat okolicy. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Manta, znajduje się 8 km od obiektu Habitaciones privadas, Casa de Amber, Manta.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 8 lat.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, puby, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości