Mashpi Lodge

150150 PACTO, Reserva Privada Mashpi

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Mashpi Lodge znajduje się na terenie rezerwatu przyrody Mashpi w Ekwadorze i oferuje niezwykły wypoczynek dla miłośników przyrody. Goście obiektu Mashpi Lodge mogą zanurzyć się w tym wyjątkowym lesie i w pełni się zrelaksować. Ten pakiet obejmuje zakwaterowanie, udział w zajęciach i wszystkie posiłki. Wszystko będzie wliczone w cenę pokoju. Każdy pokój wyposażony jest w klimatyzację, stację dokującą do iPoda oraz sejf. Wszystkie pokoje dysponują łazienką z prysznicem, suszarką do włosów i szlafrokami. Z sięgających od podłogi do sufitu okien roztaczają się widoki na mglisty las otaczający budynek. Obiekt Mashpi Lodge oferuje wannę z hydromasażem. Recepcja jest czynna przez całą dobę. Inne dostępne udogodnienia obejmują usługi pralni, wieżę obserwacyjną oraz masaże z wykorzystaniem kamieni, ziół oraz liści pochodzących z okolicy. W trakcie pobytu można także podziwiać naturalne wodospady, spróbować swoich sił w jeździe na rowerze na linach oraz wybrać się na nocny spacer, podczas którego obejrzeć można grzyby bioluminescencyjne. W obiekcie Mashpi Lodge organizowane są ponadto prezentacje i prelekcje na temat ochrony przyrody lub projektu Mashpi, prowadzone przez rezydującego biologa. Dojazd samochodem na międzynarodowe lotnisko Quito zajmuje 3 godziny.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Mashpi Lodge o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 4 lat. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 4 lat.

Udogodnienia

parking, restauracja, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pralnia, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, piesze wycieczki, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości