Blue Marlin Hotel
200150 Puerto Baquerizo Moreno, Av. Alsacio Northia Y Española
200150 Puerto Baquerizo Moreno, Av. Alsacio Northia Y Española
Located just 300 metres from the seafront promenade in San Cristóbal, Galapagos, Blue Marlin Hotel offers an outdoor pool and hot tub, free WiFi and spacious air-conditioned rooms with garden views. Each functional room at the Blue Marlin will provide you with a minibar and a TV with cable channels. The private bathrooms come with free toiletries. This small hotel has 24-hour reception and offers personalized attention to its guests. At an extra cost, the Blue Marlin can also provide an airport pick-up service using private buses. Cafés, restaurants and a market can be found within a 2-minute walk of Blue Marlin Hotel, while the beach is a 15-minute walk away. San Cristobal Airport is 1.5 km away.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Blue Marlin Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, dostawa artykułów spożywczych, łaźnia publiczna, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości