Kattyapartament 1103vista Al Mar
241550 Salinas, Jaime Roldos Y Calle 43 Salinas 1103 Torre Marbella Salinas
241550 Salinas, Jaime Roldos Y Calle 43 Salinas 1103 Torre Marbella Salinas
Obiekt Kattyapartament 1103vista al mar, położony w miejscowości Salinas, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, centrum fitness oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: San Lorenzo Beach – 400 m, Chipipe Beach – 2,4 km. Oferta apartamentu obejmuje prywatny basen, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono 3 sypialnie, kuchnię z pełnym wyposażeniem oraz 3 łazienki. Goście mają do dyspozycji telewizor z płaskim ekranem. Obsługa recepcji, która mówi w języku niemieckim, hiszpańskim i włoskim, zawsze chętnie służy pomocą. Zaplecze odnowy biologicznej obiektu Kattyapartament 1103vista al mar obejmuje kryty basen i wannę z hydromasażem. Oferta obiektu Kattyapartament 1103vista al mar obejmuje udogodnienia do uprawiania sportów wodnych i taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playa Milina – 2,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko General Ulpiano Paez, znajduje się 1 km od obiektu Kattyapartament 1103vista al mar.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.
parking, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, wędkowanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, nurkowanie, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, wspólny salon / sala TV, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, toaleta z uchwytami, meble ogrodowe, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego