Courtyard By Marriott San Salvador

****

San Salvador, Esquina Calle 2 Y Calle 3, Centro De Estilo De Vida La Gran Via

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Courtyard by Marriott San Salvador znajduje się przy handlowej ulicy Gran Vía w San Salvador. Oferuje on całodobową siłownię, odkryty basen i całodobową recepcję. Na miejscu można korzystać z bezpłatnego parkingu, z bezpłatnego WiFi oraz z bezpłatnego przewodowego dostępu do Internetu. Klimatyzowane pokoje wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych, odtwarzacz CD i sejf na laptopa. Do dyspozycji Gości jest w nich także minibar, biurko i ekspres do kawy. W każdym pokoju mieści się ponadto wyłożona marmurem łazienka z wanną, prysznicem i suszarką do włosów. Restauracja La Puerta del Sol serwuje śniadanie w formie bufetu. Drinka można wypić w barze w holu. Sklepy, kawiarnie i restauracje oddalone są od obiektu o kilka minut spacerem.

W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Przewodowe połączenie z Internetem jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, ogrzewanie, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), parking na miejscu, prywatny parking, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu