• Miguel

    Zalety: Nic jedynie że booking oddał hajs jak baba przez 4 godziny nie odbierała, przepraszam wyłączyła telefon jak zawsze, zadzwonili sami ogarnęli że laska leci w kulki i oddali pieniądze, drugi raz miałem ten problem więc to nie przypadek
    Wady: Nic żenująca kobieta z obsługi która wyłącza sobie telefon na pół dnia, już raz miałem sytuację że po wyjściu do żabki o 13 wracając okazało się że kody już nie działają , pannica sobie telefon wyłączyła i dopiero po 15 otrzymalem nowe kody w bluzie i dresie jak debil musiałem czekać w jakieś restauracji zanim łaskawie baba się ogarnie i włączy telefon , nawet przepraszam nie usłyszałem, pomijając że zero rabatu czy coś , jeżeli cenisz swój czas omijaj to miejsce , bo z tą obsługa to nic nie załatwisz

    1.00

  • E.h.k

    Zalety: Lokalizacja. Łatwe wejście bez konieczności kontaktu z kimkolwiek
    Wady: Brak kontaktu z obsługą. Przyjechałam w nocy a zamek nie wyglądał na dotykowy. Nie wiedziałam jak się dostać. Instrukcja nie mówiła jak uruchomić klawiaturę. Brak jakiejkolwiek.opcji zakupu jedzenia czy picia.

    9.00

  • Iwona

    Zalety: Wszystko Ok

    10.00

  • Monika

    Zalety: Lokalizacja
    Wady: Małe łóżka, ręczniki bardzo szorstkie, brak suszarki do włosów, brak żelu w dozowniku, brak szafki na kosmetyki w łazience, tylko jedna lampa, nie działające oświetlenie przy wejściu, brak lampki nocnej, mała lodówka z ogromnym lodem wylewającym się z zamrażalnika, pokój bardzo zimny, meldowałam się późno to miło by było wejść do ciepłego pokoju, szczególnie, że na zewnątrz była minusowa temperatura.

    5.00

  • Azarewicz

    Zalety: Cena oraz bliska lokalizacja centrum
    Wady: Zimno w pokoju

    7.00

  • Wiesław

    Wady: W pokoju bardzo zimno!

    4.00

  • Diana

    Zalety: Lokalizacja
    Wady: Czystość- pozostawia wiele do życzenia. Łazienka jak na załączonych zdjęciach. Personel- doba powinna się zacząć o 16 a umożliwiono mi zameldowanie dopiero pół godziny później. Dzwoniłam raz koło 14 w celu ustalenia sposobu zameldowania i powiedziano mi, że o 16 zostaną przesłane informacje. ( Uważam że to dziwna polityka.. ale cóż) Minęła jednak 16 a tu nic. Dopiero po kolejnym telefonie o 16:27 dostałam smsa z informacją jak się dostać do budynku. Bardzo niekomfortowa sytuacja. Tanio! ale zdecydowanie nie warto. Lepiej dołożyć 50 zł i nie czuć takiego lekko ujmując dyskomfortu.

    5.00

  • Danuta

    Zalety: Wygodne łóżko, ciepło w pokoju, cisza w hotelu.
    Wady: Stanie pod drzwiami z powodu braku kodu . Nieczynna winda. Brak żarówki przy drzwiach w pokoju, brak lampki nocnej przy łóżku, słabe oświetlenie w pokoju. W łazience zepsute drzwi kabiny prysznicowej, brak mydła w dyspenserze .

    6.00

  • Ewa

    Zalety: Mimo braku recepcji, bardzo sprawny kontakt z obsługą. Przepiękny apartament, czysty. Super, wygodne łóżka. Polecam całym sercem

    10.00

  • Oliwia

    Zalety: Nic
    Wady: Rozwalone okno którego się nie dało zamknąć, lepiąca się podłoga, bardzo cienkie ściany, że wszystko było słychać, rozwalony prysznic, w momencie w którym chciało się umyć i położyć słuchawkę na jej miejscu nie dało się tego zrobić, ponieważ trzymak do słuchawki był rozwalony( pęknięty), również ciężki był kontakt z personelem obiektu ( pisało wie wiadomość na temat pokoju nie dostawało się wiadomości w ogóle albo z bardzo dużym opóźnieniem). Niedziałający grzejnik w pokoju, brudna łazienka, unosił się z niej brzydki zapach.

    1.00