Nalagi Hotel
Nadi, Lot 20 Martintar, Queens Road
Nadi, Lot 20 Martintar, Queens Road
Boasting a rooftop infinity pool, where guests can relax whilst enjoying unobstructed, panoramic views of the idyllic Nadi Bay and the Sleeping Giant mountain range, Nalagi Hotel is situated 10 minutes' drive from Nadi International Airport, Nadi Town and Port Denarau marina. Pamper and rejuvenate yourself at the Veilomani Spas Fiji on level 8, with a selection of massage or spa treatments, followed by a refreshing cocktail by the rooftop infinity pool. The on-site restaurant is open for all-day dining, including a continental, buffet or a la carte breakfast. Complimentary WiFi is available. The reception can provide advice on the area in order to help guests plan their day. Garden of the Sleeping Giant is 4.2 km from Nalagi Hotel.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Nalagi Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. All guests must sign the property's Terms of Stay. Please note that construction work is going on nearby 08:00 until 17:00, Monday to Friday until 2024, and some rooms may be affected by noise.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 12 lat.
Dzieci 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 13 lub więcej lat płacą FJD 120 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 12 lat.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, basen na dachu, basen bez krawędzi, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, płotek wokół basenu, basen dla dzieci, basen, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt