Tokatoka Resort Hotel
9305 Nadi, Nadi Airport
9305 Nadi, Nadi Airport
Hotel Tokatoka Resort usytuowany jest pośród tropikalnych ogrodów krajobrazowych, naprzeciwko międzynarodowego lotniska w mieście Nadi. Obiekt ten oferuje swoim Gościom bezpłatny transfer z i do lotniska Nadi. Wszystkie pokoje dysponują tarasem lub balkonem. W każdym pokoju do dyspozycji Gości są klimatyzowane sypialnie, wentylatory sufitowe oraz telewizor z dostępem do kanałów telewizji kablowej. Wyposażenie niektórych pokoi obejmuje również lodówkę, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz przybory do gotowania. Restauracja z barem zaprasza na smaczne dania do wyboru z karty, którymi można się delektować pod gołym niebem lub pod dachem krytym strzechą. W basenie dostępny jest wodospad, zjeżdżalnia wodna oraz część dla dzieci. Recepcja czynna jest przez całą dobę. Obiekt zapewnia bezpłatny parking. Udogodnienia oferowane w hotelu obejmują punkt informacji turystycznej, salon kosmetyczny, usługi pralni z odbiorem odzieży tego samego dnia oraz usługę opieki nad dziećmi.
Hotel zapewnia bezpłatny transfer z lotniska Nadi i z powrotem. Goście zainteresowani skorzystaniem z tej usługi proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Informację dotyczącą preferowanego rodzaju łóżek należy wpisać w polu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji. Pokoje, studia, apartamenty lub wille z wybraną konfiguracją łóżek nie są gwarantowane, a ich dostępność zostanie potwierdzona po przyjeździe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 13 do lat 17 płacą FJD 44 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dorośli płacą FJD 44 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, zespół animatorów, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (bezpłatny), parking na miejscu, prywatny parking, zjeżdżalnia wodna, posiłki dla dzieci, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, fitness, basen dla dzieci, basen, transfer, happy hour, muzyka na żywo, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji