Vualiku Hotel & Apartments
Nadi, Lot 1, Hanji Street
Nadi, Lot 1, Hanji Street
4-gwiazdkowy obiekt Vualiku Hotel & Apartments usytuowany jest w miejscowości Nadi i oferuje ogród, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Wailoaloa Beach – 2,6 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. W hotelu zapewniono odkryty basen, centrum fitness, klub karaoke oraz wspólny salon. Każdy pokój wyposażono w klimatyzację, szafę i telewizor z płaskim ekranem. Wybrane opcje zakwaterowania mają również balkon. Pokoje wyposażone są w lodówkę. Personel recepcji chętnie udzieli wskazówek na temat okolicy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wyspa Denarau – 8,6 km, Port Denarau – 9,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nadi, znajduje się 1 km od obiektu Vualiku Hotel & Apartments.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Vualiku Hotel & Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości FJD 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, karaoke, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, płatne WiFi, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, brodzik, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, fitness, transfer, wieczór filmowy, happy hour, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt