Sheraton Resort & Spa, Tokoriki Island, Fiji
000 Tokoriki, Mamanuca Islands
000 Tokoriki, Mamanuca Islands
Adult only access rooms and family friendly rooms Featuring a sandy private beach, Sheraton Resort & Spa, Tokoriki Island, Fiji boasts an outdoor pool and fitness centre. The on-site day spa, Tokoriki Retreat Spa, offers 4 serene treatment rooms. Free WiFi is available on property Curcuma Restaurant: Indian-fusion flavors Tokoriki Coco Palms: delightful Fijian lovo feast - an exquisite display of earth oven-style cooking with traditional music and dance Side by Side: Our in-house kids club offers a variety of different activities changing daily Helicopter transfers available The air-conditioned rooms all come with an iPod dock and flat-screen TV with cable channels including Chinese language channels. Each has a patio fitted with sun loungers and some have a private plunge pool. Chinese tea, slippers and a dental kit are available upon request. Waitui House restaurant offers seafood and International cuisine. The resort’s waterfront dining option offers an exquisite menu bursting with flavour and fresh produce. With its oceanfront location, boasting breathtaking views from each and every table, Waitui House is the perfect venue for an indulgent dining experience. The pool bar offers small snacks and the Pantry Café serves sandwiches and pastries. Guests can enjoy a variety of activities on site, like snorkelling and kayaking. The resort also has a gift shop and a 24-hour front desk. Sheraton Resort & Spa is located on Tokoriki Island, 35 km off the west coast of Nadi. The resort is around a 1-hour ferry transfer from Port Denarau. Guests transfers via the daily ferry boat at 12:00pm or a private water taxi to the property are available.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Sheraton Resort & Spa, Tokoriki Island, Fiji o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W przypadku rezerwacji dokonanych w ramach oferty bezzwrotnej oraz rezerwacji odwołanych po terminie, w którym można je anulować bezpłatnie, żaden z podatków, w tym podatek ekologiczny i podatek miejski, nie podlega zwrotowi. Do obiektu można dotrzeć promem, helikopterem i taksówką wodną. Personel służy pomocą w organizacji transferu. Szczegółowych informacji na ten temat udziela personel obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Goście proszeni są o przybycie do ośrodka Sheraton Fiji Resort co najmniej 1 godzinę przed planowanym transferem.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, kajakarstwo, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, obiady na wynos, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, klub dla dzieci, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, basen bez krawędzi, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, sprzęt do tenisa, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, manicure, pedicure, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż całego ciała, fitness, basen, plaża, wieczór filmowy, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości