Henann Palm Beach Resort
5608 Boracay, Station 2, Beachfront, Boracay Island Aklan, Philippines
5608 Boracay, Station 2, Beachfront, Boracay Island Aklan, Philippines
Set in Boracay Island, 600 metres from D'Mall, Henann Palm Beach Resort features an outdoor pool with a pool bar, a 24-hour front desk, and a direct beach access. The rooms at Henann Palm Beach Resort are all air-conditioned and are equipped with a safety deposit box, a cable TV, and a refrigerator. The rooms also include a private bathroom which includes a hairdryer and free toiletries. WiFi is also included and some rooms have a balcony offering either sea or pool views. Every morning at the property, guests may enjoy the buffet breakfast served at the breakfast area. The on site restaurant, Palm Tree also serves ala carte local specialties and favorites while affording guests views of the sea. Guests may choose to relax at the beach or by the pool bar where they can sip their favorite drink or simple enjoy the refreshing landscapes. While shops and mini-market is available on site, the concierge is ready to assist guests at any time. Willy's Rock is 3 km and Puka Shell Beach is 6.1 km away from the property. The nearest airport is Caticlan Airport, 5.7 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Mandatory Common Dinner: For bookings passing New Year's Eve (December 31, 2024) Mandatory Common Dinner for 2 persons are included in the room rate. Buffet Dinner is based on minimum occupancy of 2 pax in a room. If guests are less than the standard occupancy, 2 pax will still be charged respectively. Dinner will still be charged even if guest/s cannot take the meal due to flight time, late arrival or other reasons. Extra person will also be charged accordingly. Guests must contact the resort 48Hours prior to arrival if availing transfer service subject to applicable fees.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, basen, plaża, transfer, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte