Henann Regency Resort And Spa

5608 Boracay, Station 2, Beachfront, Balabag, Malay, Aklan

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Henann Regency Resort & Spa wyróżnia się doskonałą lokalizacją przy pokrytej białym piaskiem plaży na wyspie Boracay. Centrum handlowe D'Mall znajduje się 5 minut spacerem od obiektu. Ośrodek dysponuje 3 odkrytymi basenami i 4 lokalami gastronomicznymi. Lot z Manili do obiektu Henann Regency Beach Resort and Spa zajmuje 45 minut. Na życzenie i za dodatkową opłatą personel może zorganizować transfer z lotniska. Ośrodek zapewnia klimatyzowane i przestronne pokoje i apartamenty, które dysponują dużą częścią wypoczynkową. Wszystkie są wyposażone w telewizor z dostępem do kanałów kablowych, minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Niektóre z nich dysponują balkonem z widokiem na baseny na terenie ośrodka. Goście mogą skorzystać z centrum fitness lub wybrać się do spa Kai Regency, gdzie za dodatkową opłatą wykonywane są kojące masaże. Na terenie obiektu znajduje się też minimarket i centrum biznesowe. W punkcie informacji turystycznej można zarezerwować wycieczki. Restauracja Christina’s zapewnia wspaniałe doznania kulinarne i zaprasza na filipińskie oraz włoskie specjały, a także steki oraz dania z owoców morza. W lokalu Sea Breeze Café Goście mogą delektować się rozmaitymi posiłkami w formie bufetu, podziwiając widok na ocean. Do ich dyspozycji jest też bar przy basenie, który zaprasza na orzeźwiające napoje.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Henann Regency Resort and Spa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that the guest name on the reservation must be the same as the name on the card used to make the booking. The credit card used to make the booking must be presented upon check-in. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation for more details. An additional charge will be required for use of the Gym/Fitness Center, Massage, Sauna and Spa. Contact the property for further information. Book an appointment directly thru our Front Office Team upon check-in. Room rate on December 31, 2024 stay date includes common buffet dinner for 2 persons and 4 persons for Family Room, Presidential and Royal Suites. To guarantee the room/s booked for you, extra person/s are also required to pay dinner upon check-in based on the prevailing rate. Kid rate and charge will be determined on-site depending on their height. Mandatory Dinner will still be charged even if guest/s cannot take the meal due to flight time, late arrival or other reasons. Mandatory Dinner for bookings passing Chinese New Year (rate & date to be advised) is not yet included in the room charge. This will be billed on top of the room rate as soon as the dinner rates are available payable upon check-in. Minimum of 2 persons and 4 persons for Family Room, Presidential and Royal Suites. Kid rate and charge will be determined on-site depending on their height. Mandatory Dinner will still be charged even if guest/s cannot take the meal due to flight time, late arrival or other reasons. If you are interested to get the resort’s transportation service, please ensure to get an email acknowledgement or confirmation as proof of booking, otherwise, written request provided here cannot be arranged. Take note that this transportation request requires an extra fee on your personal account so to confirm your seat/s, you have to provide us your permission first to proceed with the arrangement. In addition, complete flight information, number of persons and contact details are required to process your request.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Osoby wiek bez znaczenia płacą ₱ 1 456 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, basen, plaża, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości