Hue Hotels And Resorts Boracay Managed By Hii
5608 Boracay, Station 2, Main Road,
5608 Boracay, Station 2, Main Road,
Located at Station 2, Hue Hotels and Resorts Boracay Managed by HII offers accommodation in Boracay. It features an outdoor swimming pool and guests can enjoy meals at the in-house restaurant or have a drink at the bar. Free WiFi is available in all rooms. It is 27 metres to Station X. Boracay White Beach is 1.1 km from Hue Hotels and Resorts Boracay Managed by HII, while Willy's Rock is 3.4 km away. The nearest airport is Godofredo P. Ramos (Caticlan) Airport, 4 km from the property. Airport transfers are available at additional charges. All rooms are equipped with a flat-screen TV. Rooms are fitted with a private bathroom equipped with a bidet. For your comfort, you will find slippers, free toiletries and a hairdryer. Guests can approach the 24-hour front desk for tour arrangements, luggage storage and concierge services.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hue Hotels and Resorts Boracay Managed by HII o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 1000 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Please present the same credit card used to guarantee your booking when checking in / making payment at the hotel. Incidental deposit PHP1,000/night per room , via cash or credit card only.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, bar przy basenie, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, makijaż, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, fitness, basen, transfer, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu