Jinjiang Inn - Boracay Station 1

***

5608 Boracay, Station 1, Balabag, Malay, Station 1, Boracay Island, Aklan

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Jinjiang Inn - Boracay Station 1 położony jest w dzielnicy Balabag w miejscowości Boracay i oferuje zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. Oferta obiektu obejmuje przechowalnię bagażu. Na miejscu znajduje się również restauracja. Oferta hotelu obejmuje taras, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w biurko. Codziennie serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne lub amerykańskie. W pobliżu obiektu Jinjiang Inn - Boracay Station 1 znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża White Beach Station 1, Plaża Bulabog Beach i Plaża White Beach Station 2.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Jinjiang Inn - Boracay Station 1 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

restauracja, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, sejf, obiady na wynos, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości