Lime Hotel Boracay

***

5608 Boracay, Station 2, Main Road, Boracay Island

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Situated along the Main Road of Boracay Station 2, Lime Hotel Boracay features an outdoor pool and sun terrace. Guests can enjoy drinks at the on-site bar. The rooms are fitted with a flat-screen TV with satellite channels. Some rooms include a seating area to relax in after a busy day. Rooms also include a private bathroom equipped with a shower. You will find a 24-hour front desk at the property. Lime Hotel Boracay is 400 metres from D'Mall Boracay and 600 metres from the famous White Beach. Willy's Rock is about 2.9 km away. The Hotel Reception Area is located on the 2nd floor of the building and is accessible by stairs (30 steps). A 10-step staircase will lead you from the reception area to the elevator/lift.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Lime Hotel Boracay o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Guests are required to present the same credit card that was used to make the reservation upon check-in at the property together with a valid photo ID as part of the payment process.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, sejf, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen na dachu, basen bez krawędzi, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości