Microtel By Wyndham Boracay
5608 Boracay, Diniwid Beach, Malay, Aklan
5608 Boracay, Diniwid Beach, Malay, Aklan
Microtel by Wyndham Boracay is a beachfront hotel situated on Diniwid Beach. It features an outdoor swimming pool, restaurant and air-conditioned rooms with a TV. Free Wi-Fi is available in public areas. Guestrooms at Microtel by Wyndham Boracay come with modern décor. Each air-conditioned room is fitted with a work desk and TV with cable channels. Hot shower facilities are also provided. Recreation choices include windsurfing or snorkeling. Sightseeing arrangements can be made at the tour desk. The on-site restaurant serves a fine selection of local and international dishes. The hotel provides free coffee and drinking water. Microtel by Wyndham Boracay is a 20-minute drive from Cagban Jetty Port.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Microtel by Wyndham Boracay o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Podczas zameldowania i dokonywania płatności należy okazać kartę kredytową, która została wykorzystana do zagwarantowania rezerwacji. W przypadku płatności dokonywanych przy użyciu karty kredytowej należącej do osoby trzeciej przed przyjazdem należy przekazać personelowi obiektu następujące dokumenty: 1) upoważnienie do obciążenia karty podpisane przez jej właściciela, 2) kopię obu stron karty kredytowej z widocznym podpisem właściciela. 3) kopię dowodu tożsamości posiadacza karty ze zdjęciem (przód i tył). Personel obiektu może skontaktować się z posiadaczem karty w celu dokonania weryfikacji danych.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą ₱ 400 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 13 do lat 17 płacą ₱ 1 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, sejf, masaż, bilard, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, odkryty basen (czynny przez cały rok), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, basen z widokiem, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, masaż całego ciała, basen, plaża, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości