Avida Aspira Condotel
9000 Cagayan De Oro, Unit 1-509 Avida Towers Aspira, R. Chavez Street
9000 Cagayan De Oro, Unit 1-509 Avida Towers Aspira, R. Chavez Street
Obiekt Avida Aspira Condotel położony jest w miejscowości Cagayan de Oro i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, odkryty basen oraz ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Department of Foreign Affairs – Cagayan de Oro – 700 m, Centrio Mall – 800 m. Obiekt zapewnia obsługę pokoju. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Museo de Oro ( 700 m). W apartamencie zapewniono balkon, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i mikrofalówka, a także 1 łazienkę z bidetem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W pobliżu obiektu Avida Aspira Condotel znajdują się liczne atrakcje, takie jak Capitol University Museum of Three Cultures, Limketkai Center i City Museum of Cagayan de Oro and Heritage Studies Center. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Laguindingan, znajduje się 32 km od obiektu Avida Aspira Condotel.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PHP 1500 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
obsługa pokoju, ogród, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen z widokiem, basen, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości