Chateau Bleu Resort
4027 Calamba, 264 Bagong Kalsada Purok 1 Brgy. Masili Calamba Laguna
4027 Calamba, 264 Bagong Kalsada Purok 1 Brgy. Masili Calamba Laguna
Obiekt Chateau Bleu Resort, usytuowany w miejscowości Calamba, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park People's Park in the Sky – 35 km. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję oraz restaurację. Oferta hotelu obejmuje kryty basen, gorące źródła oraz obsługę pokoju. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono szafę, czajnik, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z bidetem. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. W obiekcie Goście mogą grać w tenisa stołowego i rzutki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Villa Escudero – 37 km, Park Picnic Grove – 39 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Manila, znajduje się 49 km od obiektu Chateau Bleu Resort.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Chateau Bleu Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, sejf, tenis stołowy, rzutki, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, przechowalnia bagażu, kryty basen, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, kąpiele termalne / gorące źródła, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, basen z widokiem, basen z podgrzewaną wodą, sprzęt do badmintona, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości