Green Glass Hotel
4027 Calamba, Manila South Road Green Glass Hotel
4027 Calamba, Manila South Road Green Glass Hotel
Obiekt Green Glass Hotel położony jest w miejscowości Calamba i oferuje zakwaterowania w pokojach z klimatyzacją oraz prywatną łazienką. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park People's Park in the Sky – 28 km, Park Picnic Grove – 32 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju. Na miejscu znajduje się również restauracja. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja i bankomat. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Villa Escudero – 43 km, Centrum handlowe Newport Mall – 45 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Manila, znajduje się 43 km od obiektu Green Glass Hotel.
restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, winda, faks / ksero, przechowalnia bagażu, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, prasa do spodni, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, kawiarnia na miejscu, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte