Two Seasons Coron Island Resort

5316 Coron, Malaruyroy, Bulalacao, Palawan

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

The 5-star Two Seasons Island Resort is a beachfront property located on Coron Palawan. It boasts luxurious bungalows, a restaurant, and a variety of recreational facilities. A free roundtrip airport transfer is provided, along with complimentary rental for select non-motorised water sports equipment. The stylish air-conditioned bungalows come with elegant modern interiors and warm lighting. All units are equipped with a private balcony, sofa seating area and a flat-screen cable TV. A bathtub and shower facilities are in the en suite bathroom. Guests can relax on the private beach, windsurf, banana boat or go on a diving trip. Other recreational choices include playing a game of billiards or indulging in a massage at the spa. The restaurant serves a spread of local and international dishes. Refreshing beverages and light snacks are offered at the bar. Two Seasons Coron Island Resort is accessible from Busuanga Airport via a 30-minute drive followed by a 45-minute boat ride.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Two Seasons Coron Island Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Guests enjoy complimentary rentals of non-motorised water sports equipment (except for Hobie sailboat and Molokini transparent kayak) and one-time free round trip airport transfers per reservation with guests having the same flight. Please note that boat transfers are available only from 06:15 until 16:00. For your return trip to Manila, do not book earlier than 09:30. Please note that due to safety reasons, traveling by boat from El Nido to Coron is not encouraged at this time as advised by the Philippine Coast Guard.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pokój gier, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, karaoke, windsurfing, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (bezpłatny), bar przy basenie, basen, plaża, transfer, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt