Casa Felicitas 1
8000 Davao City, Km. 11 Davao City-panabo City Road Tower 1 And Tower 3
8000 Davao City, Km. 11 Davao City-panabo City Road Tower 1 And Tower 3
Obiekt Casa Felicitas 1 oferuje ogród, taras oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację, balkon i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: SM Lanang Premier – 6,2 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Na miejscu znajduje się telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka z bidetem, prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Kuchnię wyposażono w lodówkę, mikrofalówkę oraz płytę kuchenną. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Abreeza Mall – 11 km, People's Park – 13 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Davao-Francisco Bangoy, znajduje się 1 km od obiektu Casa Felicitas 1.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego