Amakan - El Nido Palawan

5313 El Nido, Amboy Street, Barangay Buena Suerte, Palawan

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Offering a rooftop terrace, Amakan is situated in El Nido Town, 6 minutes' walk from El Nido Beach. Free WiFi is provided in public areas. All rooms are air-conditioned and come with a safety deposit box. En suite bathrooms are fitted with a bath or shower with free toiletries and towels. Daily housekeeping and linen are provided. Staff at the 24-hour front desk can arrange for laundry services as well as booking of tours and excursions at additional charges. Big Lagoon is 8 km from Amakan. El Nido Airport is 5.3 km from the property. Airport shuttle can be arranged at a surcharge.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Amakan - El Nido Palawan o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Płatność za pobyt należy uregulować przed przyjazdem za pośrednictwem specjalnego linku. Po otrzymaniu rezerwacji personel obiektu skontaktuje się z Gośćmi w celu przekazania szczegółowych informacji na ten temat.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą ₱ 700 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, sejf, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, transfer (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości