Dulli Transient House
4217 Lipa, Tm Kalaw Street
4217 Lipa, Tm Kalaw Street
Obiekt DULLI TRANSIENT HOUSE położony jest w miejscowości Lipa i zapewnia bezpłatne WiFi, klimatyzację, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Villa Escudero – 37 km, Park Picnic Grove – 41 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W obiekcie zapewniono telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z bezpłatnym zestawem kosmetyków, suszarką do włosów i bidetem. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Na terenie obiektu DULLI TRANSIENT HOUSE znajduje się taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park People's Park in the Sky – 45 km, Mount Malepunyo – 35 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Manila, znajduje się 72 km od obiektu DULLI TRANSIENT HOUSE. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu DULLI TRANSIENT HOUSE o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, masaż, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości