Apartment-serviced & Condo Free Pool In Quezon City By Mi'casa

1103 Manila, 799 Epifanio De Los Santos Avenue

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartment-Serviced & Condo Free pool in Quezon City by Mi'Casa położony jest w miejscowości Manila i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, odkryty basen oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hala sportowo-widowiskowa Smart Araneta Coliseum – 3,2 km, Shangri-La Plaza – 7,6 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. Oferta apartamentu obejmuje 1 sypialnię, salon, aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i czajnikiem, a także 1 łazienkę z bidetem oraz prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i filipińskim, zawsze chętnie służy pomocą. Obiekt Apartment-Serviced & Condo Free pool in Quezon City by Mi'Casa oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe SM Megamall – 7,9 km, Pałac Malacanang – 9,2 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Manila, znajduje się 17 km od obiektu Apartment-Serviced & Condo Free pool in Quezon City by Mi'Casa.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartment-Serviced & Condo Free pool in Quezon City by Mi'Casa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PHP 1500 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, restauracja, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, basen na dachu, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, fitness, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte