Ascott Bonifacio Global City Manila
1634 Manila, Fifth Avenue Corner 28th Street, Bonifacio Global City
1634 Manila, Fifth Avenue Corner 28th Street, Bonifacio Global City
Obiekt Ascott Bonifacio Global City Manila jest położony w mieście Taguig i oferuje nowoczesne i luksusowe pokoje oraz bezpłatny dostęp do WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu do dyspozycji Gości jest całodobowa recepcja, odkryty basen, centrum biznesowe i sauna. Obiekt jest usytuowany zaledwie 130 metrów od centrum nauki The Mind Museum. Z kolei szpital St. Lukes Medical Centre i sklep S&R Membership Shopping znajdują się w odległości 220 metrów. Centrum biznesowe Makati Central Business District jest oddalone o 3,5 km, a odległość od lotniska w Manili wynosi 7,4 km. Pokoje oferują widok na miasto i są klimatyzowane. Obejmują one część wypoczynkową wyposażoną w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych. Do dyspozycji Gości w pokojach jest też sprzęt do prasowania, sejf, stół, kuchenka mikrofalowa oraz ekspres do kawy. Pokoje dysponują ponadto łazienką z prysznicem, suszarką do włosów, kapciami i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Przyjazny personel obiektu Ascott Bonifacio Global City Manila płynnie posługuje się językiem filipińskim i angielskim. Goście mogą skorzystać z usług konsjerża, a także z zaplecza konferencyjnego i bankietowego oraz transferu lotniskowego. Znajdująca się w obiekcie restauracja serwuje wyśmienite dania kuchni międzynarodowej.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ascott Bonifacio Global City Manila o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Ascott Bonifacio Global City Manila is a Multi-Use Establishment which can accommodate both quarantine and non, leisure/non-quarantine guests. •Inbound travelers are required to present their proof of quarantine purpose. RT-PCR test must be booked at the airport and administered on the 7th day of stay. •Non-quarantine guests who are above 65 years old are required to present their negative antigen result taken within the last 24 hours or RT-PCR result taken within the last 72 hours prior check-in. Guests aged 18 years old and below are not allowed to check-in. •Dine-in are allowed for people aged 18 to 65 years old. Diners aged 65 years old and above are required to present their vaccination cards upon dining. With the confirmed local transmission of the Delta COVID-19 cases in the country, local governments may impose rounds of marginally stricter restrictions to brace for a possible surge in cases. We encourage our guests to take more precautions and follow the current mitigation measures against COVID-19 to reduce the risk of catching it. For more information and further assistance, you may contact our Reservations Team via call at (632) 8550 3200 or email enquiry.philippines@the-ascott.com for the specific guidelines.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 12 lub więcej lat płacą ₱ 2 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, miski dla pupila, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt