City Garden Hotel Makati

****

1210 Manila, 7870 Makati Ave Corner Durban Street, Poblacion

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel City Garden Makati oferuje przestronne pokoje i możliwość bezpłatnego korzystania z wielu fantastycznych udogodnień, takich jak odkryty basen, centrum fitness czy WiFi. Goście mają do dyspozycji utrzymane w odcieniach beżu i bladego złota pokoje z dużymi oknami, przez które można podziwiać widok na miasto. Udogodnienia oferowane w każdym z nich obejmują klimatyzację, telewizor z dostępem do kanałów kablowych, a także aneks kuchenny wyposażony w lodówkę oraz bezpłatny zestaw do parzenia kawy i herbaty. W cenę zakwaterowania wliczono lokalne połączenia telefoniczne. W wolnej chwili Goście mogą zrelaksować się w saunie, odprężyć się podczas kojącego zabiegu w spa lub popływać w odkrytym basenie znajdującym się na tarasie na dachu. Dodatkowe atuty obiektu to centrum biznesowe oraz całodobowa recepcja. Restauracje Encima i Bistro zapraszają na rozmaite potrawy międzynarodowej oraz azjatyckie specjały. Hotel City Garden Makati jest położony zaledwie kilka kroków od wielu sklepów, restauracji i klubów nocnych. Do położonych w dzielnicy biznesowej centrów handlowych Glorietta i Landmark można z niego dojechać w 5 minut, a na międzynarodowe lotnisko w Manili – w 30 minut.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu City Garden Hotel Makati o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Please present the same credit card used to make a reservation and a government-issued ID bearing the same name and signature when checking in / making payment at the hotel.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby wiek bez znaczenia płacą ₱ 1 150 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, prasa do spodni, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, toaleta z uchwytami, basen na dachu, basen z widokiem, leżaki lub krzesełka plażowe, udogodnienia spa, masaż całego ciała, fitness, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości