Dg Grami Hotel

**

1700 Manila, 8 Doctor Arcadio Santos Avenue San Antonio, Parañaque

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt DG Grami Hotel znajduje się w miejscowości Manila. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hala widowiskowa Mall of Asia Arena – 12 km, Centrum handlowe Newport Mall – 12 km. Oferta obiektu obejmuje centrum biznesowe. Na miejscu znajduje się również restauracja. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w biurko, sejf i telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też prywatną łazienkę z bidet. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie serwowane jest śniadanie à la carte lub azjatyckie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum kongresowe SMX Convention Center – 12 km, Centrum handlowe SM Mall of Asia – 13 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Manila, znajduje się 10 km od obiektu DG Grami Hotel.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu DG Grami Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Osoby wiek bez znaczenia płacą ₱ 700 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości