Holiday Inn & Suites Makati, An Ihg Hotel

*****

1224 Manila, Glorietta Mall, Palm Drive, Ayala Center

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Directly connected to Glorietta Mall, Holiday Inn & Suites Makati offers a gym and a rooftop bar. This contemporary property is centrally located in Makati City, a 800-metre walk to Greenbelt Mall and Ayala Museum. Offering free Wi-Fi, rooms are equipped with air conditioning, a personal refrigerator with minibar and a desk. The en suite bathroom comes with free toiletries and shower. A hairdryer, slippers and bathrobes are also provided. Guests can enjoy a swim at the outdoor swimming pool located at the rooftop. All-day dining options are available at Flavors Restaurant. Citron Bar serves Asian and Western dishes, while the rooftop bar and restaurant, Oz, serves a delicious Asian menu. The Holiday Inn & Suites Makati is within 5 km from the Philippine International Convention Centre and World Trade Centre Manila. Ninoy Aquino Airport is 8 km away. Free on-site parking is available.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Holiday Inn & Suites Makati, an IHG Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. For bookings where guest name on the reservation is the same as the name on the credit card used to make the booking, the credit card used and a valid ID of the card holder must be presented upon check-in. In the event that the credit card cannot be presented during check-in, the property will request for a new credit card for the payment of the booking. For senior citizen discount application, please contact the property directly. For bookings where guest is not the credit card holder, please note that the property will send a TPA link to process payment Kindly confirm with your respective airlines if you are permitted to travel to the Philippines prior to booking. Holiday Inn & Suites Makati is accredited to accommodate business and leisure stays. Accommodation requirements & procedures shall be based on the latest local government guidelines otherwise hotel has the right to cancel bookings. Bookings are still subject to confirmation of Hotel Reservations based on room availability on floors designated for business and leisure travel. Kindly expect a reconfirmation email from the Reservations team prior to arrival. Pool and gym are operating at limited capacity and require prior reservation at the Front Desk. In case of high occupancy, the hotel will conduct a credit card authorization to check whether the credit card is valid prior to arrival date.

W przypadku rezerwacji więcej niż 6 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą ₱ 0 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 12 lat płacą ₱ 0 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dorośli płacą ₱ 1 973,40 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, masaż, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, basen na dachu, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, pakiet spa / wellness, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości