Manila Marriott Hotel

*****

1309 Manila, 2 Resorts Drive

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Marriott Manila Hotel offers luxurious accommodation across Terminal 3 of Ninoy Aquino International Airport. The hotel features an outdoor pool, a fitness centre and 8 dining options. Marriott Manila Hotel is a 15-minute drive from Makati City and Bonifacio Global City Taguig. For guests who drive, On-site parking available, fee: is 60 PHP hourly. Spacious and air-conditioned, the elegant rooms are equipped with flat-screen TVs, a minibar and coffee/tea maker. 24-hour room service and free bottled water are provided. Guests can enjoy pampering massage treatments or simply relax in the hot tub at Marriott Manila Spa. The hotel also provides car rentals and laundry services. Marriott Cafe serves a buffet of international and local favourites. Other dining options include Cru Steakhouse, Man Ho and Gourmet Express.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Manila Marriott Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Jest to hotel z certyfikatem halal.

W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 60 PHP za godzinę.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, kasyno, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, zamykane szafki, klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, brodzik, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego