The Sphere Serviced Residences Managed By Hii

***

1227 Manila, 136 Valero Street, Salcedo Village

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt The Sphere Serviced Residences Managed by HII znajduje się w miejscowości Manila. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Greenbelt – 1,1 km, Centrum handlowe Glorietta – 1,5 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Kompleks handlowy Power Plant ( 2,5 km), Centrum handlowo-rozrywkowe Bonifacio High Street ( 4,1 km), Centrum wystawowe World Trade Centre Metro Manila ( 4,9 km). Obiekt zapewnia kryty basen, centrum fitness, restaurację oraz bezpłatne WiFi. Wszystkie opcje zakwaterowania są klimatyzowane i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. W każdej opcji zapewniono też część wypoczynkową, kuchnię, jadalnię oraz prywatną łazienkę z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne lub amerykańskie. Dostępna przez całą dobę obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i filipińskim, chętnie udzieli niezbędnych porad. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Shangri-La Plaza – 5,7 km, Centrum handlowe SM Megamall – 6 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Manila, znajduje się 11 km od obiektu The Sphere Serviced Residences Managed by HII. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu The Sphere Serviced Residences Managed by HII o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. "The hotel requires to confirm your guest profile and purpose of stay upon your booking. Hotel will contact the guest before arrival to confirm your profile and necessary documentation. All guests will be required to present a full vaccination certificate upon check-in and a body temperature check will be required.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby 11 lub więcej lat płacą ₱ 900 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, kryty basen (czynny przez cały rok), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking w garażu, mały basen, zadaszony basen, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, masaż pleców, masaż stóp, masaż dla par, masaż całego ciała, fitness, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt