Villa De Gracia
1709 Manila, 15119 San Roque St Corner Sta Theresa St San Agustin Village, Brgy Moonwalk Paranaque City 1709
1709 Manila, 15119 San Roque St Corner Sta Theresa St San Agustin Village, Brgy Moonwalk Paranaque City 1709
Obiekt Villa De Gracia, położony w miejscowości Manila, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Newport Mall – 7,6 km, Hala widowiskowa Mall of Asia Arena – 8,8 km. Oferta pensjonatu B&B obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz obsługę pokoju. W pensjonacie B&B znajduje się telewizor z płaskim ekranem. Kuchnię wyposażono w lodówkę, piekarnik i mikrofalówkę. Goście mają do dyspozycji również bidet, bezpłatny zestaw kosmetyków oraz kapcie. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i filipińskim, służy pomocą przez cały dzień. Na terenie obiektu Villa De Gracia znajduje się sprzęt do grillowania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum kongresowe SMX Convention Center – 9,1 km, Centrum handlowe SM Mall of Asia – 9,3 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Manila, znajduje się 3 km od obiektu Villa De Gracia. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bramki zabezpieczające dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dźwiękowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości