Indino Guest House 2

***

6032 Moalboal, Panagsama Beach

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt INDINO GUEST HOUSE 2, usytuowany w miejscowości Moalboal, oferuje taras oraz pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Panagsama Beach – 300 m. Na miejscu znajduje się sprzęt do grillowania. Do dyspozycji Gości są również pokoje rodzinne. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Basdiot Beach – 500 m. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono biurko. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wodospad Kawasan Falls – 26 km, Santo Nino Church – 21 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sibulan, znajduje się 80 km od obiektu INDINO GUEST HOUSE 2.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

parking, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, spa i centrum odnowy biologicznej, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości