Bohol Sojourn Villa Alona

Panglao, P3 Tawala Panglao Bohol

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Bohol Sojourn Villa Alona położony jest w miejscowości Panglao i oferuje odkryty basen, ogród oraz taras. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na miasto. Obiekt zapewnia obsługę pokoju. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Dumaluan Beach ( 1,5 km). Oferta apartamentu obejmuje 1 sypialnię, salon, aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, w tym płytą kuchenną i czajnikiem, a także 1 łazienkę z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Bohol Sojourn Villa Alona oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Alona Beach – 2,5 km, Jaskinia Hinagdanan – 11 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bohol–Panglao, znajduje się 2 km od obiektu Bohol Sojourn Villa Alona.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Bohol Sojourn Villa Alona o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci od 1 roku do lat 6 płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 10 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dorośli płacą ₱ 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen z podgrzewaną wodą, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, basen, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt