Mgh Alona Resort

6340 Panglao, Alona Beach Road Tawala

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt MGH Alona Resort, usytuowany w miejscowości Panglao, oferuje odkryty basen, ogród oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Alona Beach – 200 m, Plaża Danao – 1,8 km. Odległość ważnych miejsc od ośrodka wypoczynkowego: Jaskinia Hinagdanan – 12 km, Baclayon Church – 21 km. Oferta ośrodka wypoczynkowego obejmuje pokoje rodzinne. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem, a w wybranych opcjach zakwaterowania znajduje się sejf. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w lodówkę. Personel recepcji, który posługuje się językiem angielskim i filipińskim, chętnie udzieli informacji na temat okolicy. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bohol–Panglao, znajduje się 1 km od obiektu MGH Alona Resort.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, sejf, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości