Samadhi Resort & Hydrospa Panglao
6340 Panglao, Purok 7 Tawala, Panglao, Bohol.
6340 Panglao, Purok 7 Tawala, Panglao, Bohol.
Obiekt SAMADHI Resort & Hydrospa Panglao, usytuowany w miejscowości Panglao, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Alona Beach – 1,5 km. Oferta obiektu obejmuje restaurację, bar, a także wannę z hydromasażem. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i usługa konsjerża. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono szafę. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. Z wybranych opcji zakwaterowania roztacza się również widok na basen. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Danao – 2,9 km, Jaskinia Hinagdanan – 11 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bohol–Panglao, znajduje się 2 km od obiektu SAMADHI Resort & Hydrospa Panglao. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu SAMADHI Resort & Hydrospa Panglao o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dzieci od lat 4 do lat 13 płacą ₱ 350 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 14 lub więcej lat płacą ₱ 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, wino / szampan, owoce, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, peeling ciała, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen, transfer, happy hour, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości