Hola Beach Resort
6227 Siquijor, Brgy Cangmunag San Juan
6227 Siquijor, Brgy Cangmunag San Juan
Obiekt Hola Beach Resort, usytuowany w miejscowości Siquijor, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz prywatną plażę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Gold View Beach – 2,6 km. Na miejscu znajduje się sprzęt do grillowania. Do dyspozycji Gości są również pokoje rodzinne. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. W wybranych opcjach zakwaterowania zapewniono również w balkon. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. W miejscowości Siquijor i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak nurkowanie z rurką. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Salamangka Beach – 2,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sibulan, znajduje się 75 km od obiektu Hola Beach Resort.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, masaż, kajakarstwo, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólna kuchnia, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, plaża, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości