Reddoorz At Kaffe De Oro Hotel Socorro Oriental Mindoro

*

5207 Socorro, Kaffe De Oro Hotel,oriental Mindoro Kaffe De Oro Hotel

Udogodnienia

Ważne

on-line

3.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

1-gwiazdkowy obiekt RedDoorz at Kaffe De Oro Hotel Socorro Oriental Mindoro położony jest w miejscowości Socorro. W obiekcie zapewniono bezpłatne WiFi. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę i pościel. Personel recepcji posługuje się językiem angielskim i filipińskim. Najbliższe lotnisko, Lotnisko San Jose, znajduje się 158 km od obiektu RedDoorz at Kaffe De Oro Hotel Socorro Oriental Mindoro.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy.

Udogodnienia

całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, codzienne sprzątanie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt