Viner's Inn

6500 Tacloban, 2nd Street Paraiso Brgy 83

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Viner's Inn położony jest w miejscowości Tacloban i oferuje ogród, wspólny salon oraz taras. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na ogród. Na miejscu zapewniono balkon, tarczę do gry w rzutki oraz bezpłatny prywatny parking. Oferta domu wakacyjnego obejmuje 5 sypialnie, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, a także 2 łazienki z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Viner's Inn oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Baluarte Beach – 1,7 km, MacArthur Landing Memorial National Park – 5 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Daniel Z. Romualdez, znajduje się 3 km od obiektu Viner's Inn.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Viner's Inn o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 1500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 2 lat.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, rzutki, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu