Hotel Klaus K

****

00120 Helsinki, Bulevardi 2-4

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Designerski Hotel Klaus K oddalony jest o 100 metrów od dzielnicy handlowej Esplanadi. Goście mogą bezpłatnie korzystać z siłowni. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizory LCD i luksusowe łóżka. W każdym z nich zapewniono bezpłatne WiFi. Wszystkie pokoje są dźwiękoszczelne, a ich wystrój inspirowany jest fińskim poematem epickim „Kalevala”. Wybrane pokoje oferują wannę i widok na tętniące życiem centrum Helsinek. Restauracja Toscanini zaprasza na dania kuchni włoskiej i toskańskie wina. Bezpośrednio przed hotelem zatrzymują się tramwaje linii nr 1, 3 i 6, dzięki czemu Goście mogą z łatwością poruszać się po Helsinkach.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście, którzy dokonali rezerwacji w ramach oferty bezzwrotnej przy użyciu karty Visa Electron, proszeni są o kontakt z personelem hotelu w celu ustalenia sposobu uiszczenia przedpłaty za pomocą innej karty. Goście, którzy dokonali rezerwacji w ramach oferty bezzwrotnej, otrzymają od personelu hotelu wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym dokonanie płatności, aby sfinalizować rezerwację. Jeśli link do płatności nie zostanie wykorzystany do opłacenia rezerwacji, hotel zastrzega sobie prawo do jej anulowania. Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej muszą być zgodne z danymi Gościa widniejącymi w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem Goście mogą również zostać poproszeni o przesłanie e-mailem kopii paszportu. Podczas zameldowania należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem i kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji.

W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 30 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 12 lat płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 13 lub więcej lat płacą € 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, meble ogrodowe, transfer, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości