Levin Kunkku B4

99130 Levi, Laaksokuja 4

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Levin Kunkku B4 oferuje restaurację, taras, bar i dojazd do budynku na nartach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park wodny Spa Water World w Levi – 700 m. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Na miejscu znajduje się telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka z bidetem, prysznicem i suszarką do włosów. Kuchnię wyposażono w lodówkę, zmywarkę oraz piekarnik. Wyposażenie obejmuje także mikrofalówkę, płytę kuchenną, toster, ekspres do kawy i czajnik. Obiekt Levin Kunkku B4 oferuje saunę. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu, narciarstwa i jazdy na rowerze. Obiekt Levin Kunkku B4 zapewnia też punkt sprzedaży karnetów narciarskich. W pobliżu obiektu Levin Kunkku B4 znajdują się liczne atrakcje, takie jak Congress & Exhibition Centre Levi Summit, Mary's chapel, Levi i Samiland. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kittilä, znajduje się 12 km od obiektu Levin Kunkku B4.

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, bar, sauna, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, fryzjer / salon piękności, bezpłatny parking, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, karaoke, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, jazda na rowerze, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, przechowalnia nart, szkółka narciarska, całkowity zakaz palenia, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, punkt sprzedaży karnetów narciarskich, bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, dostęp dla wózków inwalidzkich, kawiarnia na miejscu, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego