Hello-guyane, Marina 2, Studio Prestige 5 Étoiles
97320 Saint-Laurent du Maroni, 46b Résidence Les Marinas
97320 Saint-Laurent du Maroni, 46b Résidence Les Marinas
Obiekt Hello-Guyane, Marina 2, Studio Prestige 5 étoiles położony jest w miejscowości Saint-Laurent du Maroni. Oferta apartamentu mieszczącego się w budynku z 2023 roku obejmuje bezpłatne WiFi. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 1 sypialnię, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z prysznicem. Wyposażenie obejmuje także pralkę oraz telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Hello-Guyane, Marina 2, Studio Prestige 5 étoiles oferuje wypożyczalnię samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Paramaribo-Zanderij, znajduje się 197 km od obiektu Hello-Guyane, Marina 2, Studio Prestige 5 étoiles.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hello-Guyane, Marina 2, Studio Prestige 5 étoiles o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 300 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
parking, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu