Hotel Faros Gdansk Airport

***

80-298 Gdańsk-Rębiechowo, Ul. Słowackiego 165

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Faros Gdansk Airport usytuowany jest w Gdańsku-Rębiechowie, 1 km od lotniska im. Lecha Wałęsy oraz 15 km od gdańskiego Starego Miasta. Na miejscu znajduje się restauracja, bar oraz bezpłatny prywatny parking. Ponadto we wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. W każdym z nich znajduje się też łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Za dodatkową opłatą hotel oferuje usługę transferu. Jego ofertę uzupełnia sala konferencyjna. Hotel Faros Gdansk Airport oddalony jest o 9 km od Sopotu oraz o 16 km od Gdyni.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Przy rezerwacji niepełnego wyżywienia napoje nie są wliczone w cenę. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Faros Gdansk Airport o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 1000 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Na miejscu można zamówić śniadanie na wynos. Zamówienie należy złożyć w recepcji do godziny 21:00 poprzedniego dnia. Restauracja czynna jest w godzinach 17:00–22:00. Palenie na terenie obiektu jest zabronione. Parking przeznaczony jest wyłącznie dla samochodów osobowych. Za dodatkową opłatą Goście mogą zaparkować samochód na parkingu lotniskowym.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 7 do lat 12 płacą 80 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 13 do lat 17 płacą 100 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, transfer (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości