Liogerma
84800 Adamas (Milos), Adámas
84800 Adamas (Milos), Adámas
Hotel Liogerma jest położony zaledwie 60 metrów od piaszczystej plaży w miejscowości Lagada na wyspie Milos. Oferuje on klimatyzowane pokoje z balkonem. W pachnącym hotelowym ogrodzie znajduje się niewielki basen z tarasem słonecznym wyposażonym w leżaki. W ogólnodostępnych pomieszczeniach obiektu zapewniono bezpłatne WiFi. Pokoje w hotelu Liogerma odznaczają się prostym wystrojem z pobielanymi ścianami i wyłożoną kafelkami podłogą. Z okien roztacza się widok na ogród. Wszystkie pokoje są jasne i wyposażone w lodówkę, telewizor oraz wentylator. Dysponują one także łazienką z bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Codziennie rano w jadalni serwowane jest śniadanie w formie bufetu. W ogrodzie Goście mogą skorzystać ze sprzętu do grillowania i zjeść posiłek na świeżym powietrzu. W promieniu krótkiego spaceru od obiektu znajdują się restauracje i supermarkety. Hotel Liogerma jest usytuowany 250 metrów od portu Adamas oraz 4,5 km od lotniska na wyspie Milos. Od malowniczej wioski Plaka dzielą obiekt 4 km. Personel recepcji służy pomocą w wypożyczeniu samochodu, którym można się wybrać na znane plaże, w tym oddaloną o 8 km plażę Sarakiniko. Na życzenie organizowane są też morskie wyprawy kajakowe, zajęcia nurkowania z rurką oraz piesze wycieczki. Na miejscu znajduje się bezpłatny prywatny parking.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Liogerma o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. Obiekt nie oferuje dodatkowych łóżek.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, ogród, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, mały basen, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, masaż pleców, masaż stóp, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen, transfer, piesze wycieczki, lekcje gotowania, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt